Glasschade en raam reparatie


24/7 bereikbare glasschade en raam reparatie met de beste prijs-kwaliteit van Nederland

Hoe het werkt

Vve beheerders

Betrouwbaar: Uw grootste belang als beheerder is natuurlijk het hebben van een betrouwbare partner die er bij spoed staat wanneer het nodig is. Wij rijden binnen 2 uur aan en werken enkel met erkende bedrijven. 

Houdbaar: Wij werken per melding en zonder abonnementen voor spoed. U schakelt ons alleen in wanneer u ons echt nodig heeft. Bij verandering in uw omvang blijven wij dus even geschikt als partner. 

Eenvoudig: Naast dat wij zowel de gehele calamiteitenservice als het schadeherstel voor u kunnen doen. Kunnen wij in overeenstemmingen met de verzekeraar ook de gehele kostenafhandeling regelen. U meld bij ons, wij regelen de papieren rompslomp. 

Voor het doen van een spoed melding heeft u bij ons geen abonnement nodig. Wij springen alleen bij als u ons echt nodig heeft. 

Ook wanneer u een eigen herstelnetwerk heeft kunt u bij ons terecht. UniMeld biedt meldkamer en regiediensten aan voor het schadeherstel, ook voor uw eigen netwerk. Hierbij werken wij op abonnementsvorm. Vraag naar de mogelijkheden. 

Wij werken met ons eigen IT platform. In dit platform kunt u realtime alle rapportages en lopende werkzaamheden zien. Ook is het mogelijk om uw eigen software aan ons platform te koppelen, zo blijft alles eenvoudig en overzichtelijk. 

Het is natuurlijk mogelijk om slecht één van onze diensten af te nemen. Maar, door de combinatie van onze verschillende werkmaatschapen bieden we u volledige ontzorging in calamiteiten en mutaties. Voor alles buiten uw MJOP kunt u bij ons terecht. De Unimeld dienst verzekerd dat u 24/7 terecht kunt bij ons eigen callcenter, vanwaar wij u bedienen met HerstelDirect en UniGlas. Zo kunt u volledig uit dit schadeherstelproces stappen, wij regelen alles. 

Het is mogelijk om bij ons een whitelabel telefoonnummer te krijgen. Deze kunnen wij voor u aanvullen met uw logo’s op mails, facturen etc. Neemt u bij ons een jaarcontract? Dan is de inrichting gratis. 

Groningen stad - UninU Komt uit Groningen
Panden - Uninu herstelt schade aan panden

Vereniging van eigenaren

Uw grootste belang als vve is natuurlijk het woongenot van uw bewoners in uw pand. De diensten van UninU zijn zo ingericht dat wij u en uw bewoners zo veel mogelijk werk uit handen nemen. Bij calamiteiten hoeft u alleen maar te bellen, wij regelen de rest van de schadeopname tot het innen van facturen bij de verzekeraar. “Dat is vast aan de prijs” horen wij u denken. 

Valt best mee, wij werken namelijk per opdracht, u heeft bij ons geen abonnement nodig.

Ook weten wij dat het bij iedere vve belangrijk is dat de bewonersbijdragen inzichtelijk worden besteed. UninU zorgt voor deze transparantie door heldere rapportages in ons eigen, zeer toegankelijke regieplatform. Ook de huisaannemers van de verenigingen kunnen aan het UninU platform gekoppeld worden waardoor de vereniging zich verzekert van 24/7 dienstverlening door onze eigen meldkamer.

Het is natuurlijk mogelijk om slecht één van onze diensten af te nemen. Maar, door de combinatie van onze verschillende werkmaatschapen bieden we u volledige ontzorging in calamiteiten en mutaties. Voor alles buiten uw MJOP kunt u bij ons terecht. De Unimeld dienst verzekerd dat u 24/7 terecht kunt bij ons eigen callcenter, vanwaar wij u bedienen met HerstelDirect en UniGlas.

Enkel lokale aannemers die stuk voor stuk zijn gescreend werken onder UninU. Bij ons kunt u vertrouwen op enkel betrouwbare, lokale herstellers. Wij weten wat belangrijk is, wij doen dit werk al bijna 30 jaar. Zo bent u verzekert voor een oplossing waarbij u centraal staat.

Vve beheerders

Betrouwbaar: Uw grootste belang als beheerder is natuurlijk het hebben van een betrouwbare partner die er bij spoed staat wanneer het nodig is. Wij rijden binnen 2 uur aan en werken enkel met erkende bedrijven. 

Houdbaar: Wij werken per melding en zonder abonnementen voor spoed. U schakelt ons alleen in wanneer u ons echt nodig heeft. Bij verandering in uw omvang blijven wij dus even geschikt als partner. 

Eenvoudig: Naast dat wij zowel de gehele calamiteitenservice als het schadeherstel voor u kunnen doen. Kunnen wij in overeenstemmingen met de verzekeraar ook de gehele kostenafhandeling regelen. U meld bij ons, wij regelen de papieren rompslomp. 

Voor het doen van een spoed melding heeft u bij ons geen abonnement nodig. Wij springen alleen bij als u ons echt nodig heeft. 

Ook wanneer u een eigen herstelnetwerk heeft kunt u bij ons terecht. UniMeld biedt meldkamer en regiediensten aan voor het schadeherstel, ook voor uw eigen netwerk. Hierbij werken wij op abonnementsvorm. Vraag naar de mogelijkheden. 

Wij werken met ons eigen IT platform. In dit platform kunt u realtime alle rapportages en lopende werkzaamheden zien. Ook is het mogelijk om uw eigen software aan ons platform te koppelen, zo blijft alles eenvoudig en overzichtelijk. 

Het is natuurlijk mogelijk om slecht één van onze diensten af te nemen. Maar, door de combinatie van onze verschillende werkmaatschapen bieden we u volledige ontzorging in calamiteiten en mutaties. Voor alles buiten uw MJOP kunt u bij ons terecht. De Unimeld dienst verzekerd dat u 24/7 terecht kunt bij ons eigen callcenter, vanwaar wij u bedienen met HerstelDirect en UniGlas. Zo kunt u volledig uit dit schadeherstelproces stappen, wij regelen alles. 

Het is mogelijk om bij ons een whitelabel telefoonnummer te krijgen. Deze kunnen wij voor u aanvullen met uw logo’s op mails, facturen etc. Neemt u bij ons een jaarcontract? Dan is de inrichting gratis. 

Groningen stad - UninU Komt uit Groningen

Wilt u liever op een andere manier contact op nemen? Mail of bel ons dan gerust.